31 Mart 2009 Salı

hatırladım! ben bir keçi kovaladım! duma duma dum!


Brigitte haklısın yerden göğe, detoks illede detoks..her bakımdan ve fakat!

Sahi; içinde gerçek keçinin geçtiği bir anım var benim..dağın eteğinde piknik yapıyor idik milletçe..sonra tepelerden yanımıza kadar gelmiş minik bir yavru keçi..dönüp duruyor etrafımızda..yaklaşınca ürküp kaçıyor..tepelerde sürüsü var ihtimal oda nasıl gelmişse kaybolmuş buralarda..e nasıl ailesine kavuşturacaz derken sanırım keçilik ruhu var ki ben aniden kalkıp minik keçinin arkasından dağa doğru koşmaya başladım..o önümde ben arkada..o korku ile hızla tepeye doğru koşuyor bende de acayip bir haz... sürünün yanına kadar koştuk...hemen sürüye karıştı sevinçle..hatta seçemedim bir daha hangisi diye..fakat ben kayboldum bu kez..aşağıya pek inesim yoktu..hikaye şöyle devam edebilirdi pek tabii; onların arasına karıştım,sütleriyle beni doyurdular... keçileştim iyice hatta keçi inadım onlardan hediye...ama böyle olmadı..onlar beni aralarına almadı:)
ne diyelim,canları cananları sağolsun..

0 "yorum yapmam icabetti" diyen.: