25 Mart 2009 Çarşamba

kırdığımız potlar :)



Bugüne kadar kırdığınız en feci pot hangisi
Audrey , Brigitte ?

6 "yorum yapmam icabetti" diyen.:

Audrey dedi ki...

kırdığım potlar varda alenen demiyim şimdi blogta..
ama en eskisi yıllar önce taksime gitmiştim Brigitte ile..ilk kez travesti görmüştüm..onlara neredeyse 1 m mesafede 'aa bunlar şey değil mi !' diye tepki göstermiştim:)

başka potlarım da var tabi..
önemli olan pot kırarken kalp kırmamak değil mi..

Brigitte dedi ki...

Ay o ne feci bir pottuuu :)) Kafanın kırılmadığına ne mutlu yani :) Çok korkmuştum, çok.

Audrey dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Brigitte dedi ki...

Marilyn, sen kırdıklarını bir döksene ortaya allasen :)

Audrey dedi ki...

ceviz var mıdır aralarında:)

Marilyn dedi ki...

:)) bende pot çooooooook hangi birini anlatsam :)
ama en dumur olduğum işyerinde uzun zamandır görmediğim birine lavobada karnına bakmadan yaaa çocuk istemiyormusun deyişimdir kadın karnına bakış atınca benimde gözüm kaydı tabe .ve o an gafımın farkına vardım kadın en az 8 aylık hamile doğurdu doğuracak düşünün beni :)) bananeki kadına sormak nerden aklıma geldide sordum da bu potu kırdım hala gülerim ve ay ne salaklık derim düşündükçe :))