6 Mayıs 2009 Çarşamba

Seni Gördüm Şad Oldum..

Altın Hızma Mülayim
Seni Hak'tan Dileyim
Yaz Günü Temmuzda
Sen Terle Ben Sileyim
Gün Gördüm, Günler Gördüm
Seni Gördüm Şad'oldum
Altın Hızma İncidir
Gömleği Nar İncidir
Benim Lal Olmuş Dilim
Ne Dedim Yar İncinir
Gün Gördüm, Günler Gördüm
Seni Gördüm Şad'oldum
Altın Hızma Tumağa
Yanaşıp Al Yanağa
Güzel Gel Görüşelim
Men Gidirem Irağa
Gün Gördüm, Günler Gördüm
Seni Gördüm Şad'oldum

2 "yorum yapmam icabetti" diyen.:

Brigitte dedi ki...

Nasıl güzeldir bu türkü yahu... Nasıl bir iklimin sesi, nefesi, imgelemi...

Haniyse at atlanıp, kuş kuşlanıp gidesi geliyor insanın o topraklara...

ve görünce Şad olacağın biri var mı?

nasıl bir ince sevgidir bu.

Audrey dedi ki...

Benim Lal Olmuş Dilim
Ne Dedim Yar İncinir

müthiş incelik..sözlerin zarafeti..sevginin zarafeti..alıp götürüyor insanı..